Business & Evenimente

La Ramada Targu Jiu găsiți toate ingredientele pentru organizarea unui eveniment de success. Pentru oaspeții sosiți în scopuri de afaceri, am pregatit o gamă de servicii special adaptate stilului business, îmbinând astfel eficiența cu confortul și relaxarea.

Calitatea, încrederea și profesionalismul sunt valorile pe care ne bazăm întreaga activitate, pentru a ne asigura că cerințele vă sunt îndeplinite la cele mai înalte standarde. Facilitățile noastre sunt special create pentru a satisface și cele mai sofisticate pretenții, de la echipamentul tehnic, structura locațiilor, iluminare până la servicii food & bar și specialiști în organizarea de evenimente.

Sala de Conferințe, cu o capacitate de 85 de locuri, este dotată cu echipamente audio-vizuale de ultimă generație și poate fi configurată în spații de diferite dimensiuni și aranjamente, funcție de tipul, tema sau stilul evenimentului organizat.

Facilități pentru conferințe:

  • Acces la internet
  • Sistem modern de sonorizare
  • Ecran de proiecție
  • Videoproiector
  • Flipchart
  • Aer conditionat

Facilitati la cerere:

  • Microfoane fixe si mobile
  • DJ
  • laser si slide changer
  • pupitru, scena si lumini

Cele patru Săli festive “Dumbrava” au o capacitate de la 200 la 600 de locuri și se pretează organizării oricărui eveniment social sau privat (nuntă, botez, banchet, aniversare, etc). Echipa noastră dedicată vă va oferi consultanță profesionistă pentru a organiza evenimentul așa cum vă doriți, și vă așteptăm cu drag să ne contactați pentru o ofertă personalizată la contact@ramadatargujiu.ro.

Posibilități aranjare sală

Sari la conținut