La Ramada Targu Jiu găsiți toate ingredientele pentru organizarea unui eveniment de success. Pentru oaspeții sosiți în scopuri de afaceri, am pregatit o gamă de servicii special adaptate stilului business, îmbinând astfel eficiența cu confortul și relaxarea.
Calitatea, încrederea și profesionalismul sunt valorile pe care ne bazăm întreaga activitate, pentru a ne asigura că cerințele vă sunt îndeplinite la cele mai înalte standarde. Facilitățile noastre sunt special create pentru a satisface și cele mai sofisticate pretenții, de la echipamentul tehnic, structura locațiilor, iluminare până la servicii food & bar și specialiști în organizarea de evenimente.
Sala de Conferințe, cu o capacitate de 85 de locuri, este dotată cu echipamente audio-vizuale de ultimă generație și poate fi configurată în spații de diferite dimensiuni și aranjamente, funcție de tipul, tema sau stilul evenimentului organizat.
Facilități pentru conferințe:
- Acces la internet
- Sistem modern de sonorizare
- Ecran de proiecție
- Videoproiector
- Flipchart
- Aer conditionat
Facilitati la cerere:
- Microfoane fixe si mobile
- DJ
- laser si slide changer
- pupitru, scena si lumini